НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: письмо
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко
М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта,
2012.)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Сторінки
|
Примітки
|
||
І семестр – 64 годин
|
||||||
ДОБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД – 14 год
|
||||||
1
|
Ознайомлення з письмовим приладдям.
|
С.1-3
|
||||
2
|
Проведення ліній у певному напрямку
|
С.4-5
|
||||
3
|
Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення,
домальовування, розфарбовування малюнків.
|
С.6
|
||||
4
|
Ознайомлення з основним рядком сітки зошита (верхньою, нижньою
рядковими лініями). Зображення предметів у рядку
|
С.7
|
||||
5
|
Написання прямих і похилих ліній у рядку.
Розфарбовування малюнків.
|
С.8
|
||||
6
|
Міжрядкова лінія сітки зошита. Штрихування малюнків.
|
С.9
|
||||
7
|
Похила лінія сітки зошита. Зображення прямих похилих
ліній.
|
С.10
|
||||
8
|
Зображення прямих похилих ліній, прямих із
заокругленнями. Поділ слів на склади.
|
С.11
|
||||
9
|
Письмо похилих ліній, заокруглених внизу. Робота з
розвитку зв’язного мовлення.
|
С.12
|
||||
Письмо похилих ліній, заокруглених внизу та вгорі. Робота
за схемами.
|
||||||
10
|
Письмо півовалів та овалів. Звуковий аналіз слів
|
С.13
|
||||
11
|
Повторення правил письма. Письмо овалів окремо і в
поєднанні.
|
С.14
|
||||
12
|
Зображення петель з похилими лініями. Складання речень
за малюнками
|
С.15
|
||||
13
|
Письмо елементів плавним рухом знизу вгору
|
С.16
|
||||
14
|
Письмо різних лементів у рядку. Розфарбовування
малюнка.
|
С.17
|
||||
БУКВАРНИЙ
ПЕРІОД - 38 год
|
||||||
15
|
Письмо малої букви а.
Звуковий аналіз слів
|
С.18
|
||||
16
|
Письмо малої букви у.
Вправляння у звуковому аналізі слів.
|
С. 19
|
||||
17
|
Порівняння малих букв «о-а». Письмо малої і великої
букв Оо.
|
С. 20
|
||||
18
|
Порівняння малих букв «и-у». Письмо малої букви и
|
С. 21
|
||||
19
|
Письмо малої букви
м. Письмо складів з буквою м.
|
С. 22
|
||||
20
|
Закріплення письма вивчених букв. Складання речень за малюнком
та схемами
|
С. 23
|
||||
21
|
Письмо малої букви і.
Письмо складів з буквою і
|
С. 24
|
||||
22
|
Письмо великої букви І та складів і слів з нею.
|
С. 24
|
+
|
|||
23
|
Письмо малої букви
н. Звуковий аналіз слів.
|
С. 25
|
||||
24
|
Закріплення письма вивчених літер. Звуковий аналіз
слів.
|
С. 26-27
|
||||
25
|
Зіставлення форми малих букв м і л. Письмо малої
букви л, складів і слів з нею. Списування з друкованих складів.
|
С. 28
|
||||
26
|
Письмо великої букви Л, складів і речень з малою та великою буквами Лл.
|
С. 29
|
||||
27
|
Письмо малої букви в.
Письмо закритої і відкритої букви в, прямих
та обернених складів з нею.
|
С. 30
|
||||
28
|
Закріплення письма малої букви в у складах і словах. Складання речень.
|
С. 31
|
||||
29
|
Письмо малої і великої букв С, с. Письмо слів, складів і речень з буквами с, С.
|
С. 32-33
|
||||
30
|
Порівняння великої букви А з Л. Письмо великої букви А.
Письмо складів і слів з великою буквою
А.
|
С. 34-35
|
||||
31
|
Письмо малої букви
к. Верхнє, середнє, нижнє поєднання букви к з іншими буквами. Звуковий аналіз слів.
|
С. 36
|
||||
32
|
Закріплення вміння писати малу букву к. Складання речень за малюнком і
схемою.
|
С. 37
|
||||
33
|
Аналіз складових елементів великої букви М. Письмо великої букви М. Письмо складів, слів і речень з
великою буквою М.
|
С. 38
|
||||
34
|
Письмо малої букви р.
Письмо складів, слів та речень з буквою р.
Списування друкованих слів.
|
С. 39
|
||||
35
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Складання слів
зі складів. Записування цих слів
|
С. 40-41
|
||||
36
|
Порівняння букв п
і р. Письмо малої букви п.
|
С. 42
|
||||
37
|
Письмо великої букви П. Письмо слів та речень з
буквою П.
|
С. 43
|
||||
38
|
Письмо великої букви Н. Письмо складів, слів, речень з великою буквою Н. Диктант коротких слів.
|
С. 44-45
|
||||
39
|
Письмо малої букви
т. Письмо складів і слів з буквою т.
Виділення зайвої букви з групи букв.
|
С. 46
|
||||
40
|
Порівняння великих букв Т і П. Письмо великої
букви Т. Ознайомлення з письмом
знака оклику. Письмо слів і речень з буквою Т.
|
С. 47
|
||||
41
|
Письмо малої букви е.
Письмо слів і речень з буквою е.
|
С. 48
|
||||
42
|
Письмо великої букви Е.Письмо складів, слів і речення з буквою Е.
|
С. 49
|
||||
43
|
Письмо малої букви д.
Письмо букви в складах і слова.
|
С. 50
|
||||
44
|
Письмо великої букви У. Письмо букви в складах.
|
С. 51
|
||||
45
|
Письмо малої букви з.
Письмо складів і слів з буквою з.
|
С. 52
|
||||
46
|
Порівняння форми великих букв З і Е. Письмо великої
букви З. Письмо букви в складах і
реченні.
|
С. 53
|
||||
47
|
Письмо букви ь окремо
та в поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь.
|
С. 54
|
||||
48
|
Закріплення вміння писати писати вивчені букви, слова з
вивченими буквами.
|
С. 55
|
||||
49
|
Письмо малої букви б.
Письмо слів з буквою б. Записування
букв у вказаній послідовності
|
С. 56
|
||||
50
|
Письмо великої букви Б. Письмо слів, речень з буквою Б.
|
С. 57
|
||||
51
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Самодиктант
|
С. 58
|
||||
52
|
Письмо малої букви г.
Письмо букви в складах, словах і реченнях.
|
С. 59
|
||||
53
|
Письмо великої букви Г. Письмо слів та речень з великою буквою Г.
|
С. 60
|
||||
54
|
Письмо малої букви ґ,
складів і слів з нею. Аналіз слів з буквою ґ
|
С. 61
|
||||
55
|
Порівняння великої Ґ
з великими Л,М. Письмо великої букви Ґ.
Письмо складів, слів, речень.
|
С. 62
|
||||
56
|
Закріплення вміння писати вивчені букви
|
С. 63-64
|
||||
57
|
Письмо малої букви ч.
Письмо слів, речення з малою буквою
ч.
|
С. 4-5
|
||||
58
|
Зіставлення великих букв Ч-У. Письмо великої букви
Ч, слів, речень з нею.
|
С. 6-7
|
||||
59
|
Списування друкованих слів. Речення. Самодиктант
|
С. 8-9
|
||||
60
|
Порівняння малих букв й і и. Письмо малої
букви й, складів, слів і речень з нею.
|
С. 10
|
||||
61
|
Письмо великих букв Й
та И. Списування друкованого
речення.
|
С. 11
|
||||
62
|
Письмо малої букви х.
Письмо складів і слів з малою буквою х.
Списування друкованого речення
|
С. 12
|
||||
63
|
Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.
|
С. 13
|
||||
64
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Встановлення
відповідності між вивченими великими і малими буквами.
|
С. 1-3
|
||||
ІІ семестр – 72 год
|
||||||
65
|
Письмо малої букви х.
Письмо складів і слів з малою буквою х.
Списування друкованого речення
|
С. 12
|
||||
66
|
Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.
|
С. 13
|
||||
67
|
Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р.
|
С. 14-15
|
||||
68
|
Порівняння я
з малими буквами л, м, ґ. Письмо
малої букви я, складів, слів з нею.
|
С. 16
|
||||
69
|
Письмо великої букви Я.
Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів
|
С. 17-18
|
||||
70
|
Порівняння великої букви В з великою буквою З.
Письмо великої букви В. Списування
друкованих букв
|
С. 19-20
|
||||
71
|
Письмо малої букви ж.
письмо складів, слів і речень з малою буквою ж.
|
С. 21
|
||||
72
|
Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х.
Письмо великої букви Ж. Письмо
складів, слів та речень з нею.
|
С. 22-23
|
||||
73
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування
друкованого речення. Розвиток мовлення учнів
|
С. 24-25
|
рм
|
|||
74
|
Письмо малої букви ш.
Письмо складів, слів та речень з буквою ш.
|
С. 26
|
||||
75
|
Письмо великої букви Ш. письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. Списування друкованого речення.
|
С. 27
|
||||
76
|
Письмо малої букви ц.
Письмо складів, слів, речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення.
|
С. 28
|
||||
77
|
Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею.
|
С. 29
|
||||
78
|
Закріплення вмінь писати великі букви Ш і Ц.
|
С. 30
|
+
|
|||
79
|
Письмо малої і великої букв Ї ї, складів, слів і речень з ними
|
С. 31-32
|
||||
80
|
Письмо великої букви
К, складів, слів і речень з нею.
|
С. 33
|
||||
81
|
Закріплення вміння писати вивчені великі букви.
Розвиток мовлення учнів
|
С. 34
|
+рм
|
|||
82
|
Письмо малої букви ю,
слів і речень. Списування друкованого речення.
|
С. 35
|
||||
83
|
Письмо великої букви Ю, складів, слів та речень з нею.
|
С. 36
|
||||
84
|
Письмо малої букви є,
слів і речень. Письмо знак питання
|
С. 37
|
||||
85
|
Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант
|
С. 38
|
||||
86
|
Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц. Письмо
малої букви щ, слів та речень.
|
С. 39
|
||||
87
|
Письмо великої букви Щ, слів та речень з нею.
|
С. 40
|
||||
88
|
Списування друкованих речень. Диктант. Розвиток
мовлення учнів
|
С. 41
|
рм
|
|||
89
|
Письмо великої букви Д. Письмо буквосполучень з
великою буквою Д, слів, речень.
Списування друкованого речення.
|
С. 42-43
|
||||
90
|
Письмо малої букви ф,
буквосполучень, слів і речення.
|
С. 44
|
||||
91
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.
|
С. 45
|
||||
92
|
Письмо буквосполучення дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з.
|
С. 46
|
||||
93
|
Письмо буквосполучення Дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень.
Самодиктант.
|
С. 47
|
+
|
|||
94
|
Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень
|
С. 48
|
||||
95
|
Закріплення письма великих і малих літер. Розвиток
мовлення учнів
|
С. 49
|
+рм
|
|||
96
|
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії. Письмо слів
з апострофом.
|
С. 50-51
|
||||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД – 41 год
|
||||||
97
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними. Виконання творчих письмових завдань.
|
С. 54-55
|
||||
98
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними.
|
С. 56
|
рм
|
|||
99
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними. Розвиток мовлення
|
С. 57-58
|
||||
101
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними.
|
С. 59-60
|
||||
102
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними.
|
С. 61-62
|
||||
103
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і
речення з ними. Виконання творчих письмових завдань
|
С. 63-64
|
||||
104
|
Речення
|
С. 7
|
||||
105
|
Вчимося відповідати на запитання
|
С. 11
|
||||
106
|
Складаємо речення
|
С. 15
|
||||
107
|
Складаємо розповідь
|
С. 19
|
рм
|
|||
108
|
Урок чемності. Чарівні слова нашої мови
|
С. 23
|
||||
109
|
Звуки мовлення. Букви
|
С. 27
|
||||
110
|
Голосні звуки
|
С. 31
|
||||
111
|
Склад. Наголос
|
С. 35
|
||||
112
|
Приголосні звуки
|
С. 39
|
||||
113
|
Звуковий аналіз слів
|
С. 43
|
||||
114
|
Буква Я
|
С. 47
|
||||
115
|
Буква Ю
|
С. 51
|
||||
116
|
Буква Є
|
С. 55
|
||||
117
|
Буква Ї
|
С. 59
|
||||
118
|
Переносимо слова
|
С. 63
|
||||
119
|
Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою Ь
|
С. 67
|
||||
120
|
Складаємо казку.
|
рм
|
||||
121
|
Букви Г, Ґ
|
С. 71
|
||||
122
|
Буква Щ
|
С. 75
|
||||
123
|
Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]
|
С. 79
|
||||
124
|
Апостроф
|
С. 83
|
||||
125
|
Слова – назви предметів. Хто? Що?
|
С. 85
|
||||
126
|
Розподіл предметів за групами
|
С. 89
|
||||
127
|
Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?
|
С. 93
|
||||
128
|
Слова, що означають дію. Що робить?
|
С. 97
|
||||
129
|
Описуємо предмет. Розвиток мовлення учнів
|
С. 101
|
рм
|
|||
130
|
Слова-близнюки
|
С. 105
|
||||
131
|
Слова, протилежні за значенням
|
С. 109
|
||||
132
|
Слова, близькі за значенням. Скажи по-іншому.
|
|||||
133
|
Все, що вивчили і знаємо, тепер пригадаємо
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар