середа, 6 березня 2013 р.

Прийом роботи на уроці. Перевірка домашнього завдання. "Світлофор"


Етап проведення уроку                   Перевірка домашнього завдання
Назва методичногоприйому          Світлофор

Описання методичного прийому

Даний методичний прийом являється дуже простим, але ефективним.  Однин раз підготувавши матеріали, ви зможете працювати з ними постійно. Світлофор - представляє з себе прямокутну картонну смужку (розміри підперіть для себе довільно для зручності користування), картоннипй папір необхідно з однієї сторони заклеїти червоним кольоровим папером, а з іншої зеленим. Застосовувати методичний прийом дуже просто: коли учитель проводить усне опитування учнів після заданого питання учні подають сигнал вчителю, коли вони знають відповідь та готові відповідати піднімають стрічку зеленим кольором до учителя та навпаки червоною стороною коли не готові. Головним правилом такого опитування є те, що учні в обовязковому порядку повинні підняти свій світлофор однією з сторін для того, щоб учитель орієнтуався скільки учнів готові відповідати. Перед початком опитування учитель повинен детально  пояснити правила. Також під час застосування даного методу можливо залучення помічників учителя (2-3 відповідальні учні) з числа учнів, на яких покладається обовязок робити відмітки хто скільки раз з учнів піднімав червону, або зелену картку. Помічникам видаються аркуші паперу заготовлені учителем на якому розкреслено певна кількість учнів та клітинки навпроти прізвич відповідно до кількості запитань.
 Завдання помічників учителя полягає в тому, щоб на аркуші  паперу виданого учителем фіксувати роботу групи учнів, тобто скільки той чи інший ученик піднімав світлофор зеленою стороною (+) і червоною стороною (–). Загадка полягає в тому, що учні не повинні знати, чиї дії фіксують помічники учителя, а тому працювать змушені усі.
Позитивом проведення такого опитування є те, що після нетривалого опитування одразу є уявлення який матеріал учні засвоїли та над яким матеріалом необхідно, ще попрацювати. Також після опрацювання інформації наданої помічниками учителя можливо поставити додаткові оцінки не враховуючи тих, що учні отримали під час надання відповідей на запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар