НАВЧАННЯ ГРАМОТИ: читання
136 годин (4 години на тиждень)
(За підручником: Вашуленко
М.С., Вашуленко О.В., Буквар.
Підруч. для 1 кл. – К.: Освіта,
2012.)
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Сторінки
|
Примітки
|
|
І семестр – 63 години
|
|||||
ДОБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД – 14 год
|
|||||
1
|
«Із буквариком щодня здобуватимем знання». Знайомство з
букварем.
|
С. 3-5
|
|||
2
|
«Літо краснеє минуло…» Практичне ознайомлення із
словом, реченням.
|
С.6-7
|
|||
3
|
«Ми – школярі». Закріплення знань про речення.
Складання речень за графічною моделлю.
|
С.8
|
|||
4
|
«У світі казки чарівної». Уявлення про діалог. Робота з
дитячою книжкою.
|
С.9
|
|||
5
|
«Працьовита в нас сім’я». Логічні вправи за запитаннями Хто це? Що це? Розподіл предметів за семантичними групами.
|
С. 10-11
|
|||
6
|
«У кожного свій талант». Закріплення знань про слова та
їх роль у речення.
|
С. 12-13
|
|||
7
|
«Домашні і дикі тварини». Поділ слів на склади. Поняття
про наголос.
|
С. 14-15
|
|||
8
|
«У світі
звуків». Немовні звуки та звуки мовлення.
|
С. 16
|
|||
9
|
«У зоопарку». Голосні та приголосні звуки, позначення
їх умовними знаками. Звуковий аналіз слів.
|
С. 17
|
|||
10
|
«Дружити треба вміти». Тверді і м’які приголосні, їх
позначення.
|
С. 18
|
|||
11
|
«Що вміють твої пальчики?» Звуковий аналіз слів.
Складання речень за моделлю.
|
С. 19
|
|||
12
|
«З друзями граємо – себе розважаємо». Робота з дитячою
книжкою.
|
!
|
|||
13
|
«Слово чемне кожному приємне». Культура мовлення і
культура спілкування.
|
С.20
|
|||
14
|
«Розповідь складаємо – мову розвиваємо». Складання
розповіді за серією малюнків. Письмо елементів у рядку.
|
С.21
|
|||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
– 38 год
|
|||||
15
|
Звук [а].
Позначення його буквою Аа. Вправляння в звуковому аналізі слів. Складання
речень за схемами
|
С.22-23
|
|||
16
|
Звук [ у]. Буква Уу. Вправляння у звуковому аналізі
слів.
|
С. 24-25
|
|||
17
|
Звук [о]. Буква Оо. Звуковий аналіз слів. Складання
речень.
|
С. 26-27
|
|||
18
|
Звук [и]. Буква и. Один предмет – багато предметів.
Звуковий аналіз слів
|
С. 28-29
|
|||
19
|
Звук [м]. Буква Мм (ем). Читання складів, слів і речень
з вивченими буквами.
|
С. 30-31
|
|||
20
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з
дитячою книжкою
|
!
|
|||
21
|
Звук [і]. Буква Іі. Позначення буквою і м’якості
попереднього приголосного.
|
С. 32
|
|||
22
|
Звук і в ролі окремого слова. Читання складів, слів та
речень з буквою і.
|
С. 33
|
+
|
||
23
|
Звуки [н], [н']. Буква Нн (ен). Читання складів, слів і
речень
|
С. 34-35
|
|||
24
|
Закріплення звукового значення вивчених букв, умінь
читати з ними склади, слова і речення
|
||||
25
|
Звуки [л], [л']. Буква Лл (ел). Читання складів, слів і
речень. Вправи на доповнення незавершених речень
|
С. 36-37
|
|||
26
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Лл.
Наголос у словах. Інтонаційне читання речень
|
С. 38Л-39
|
|||
27
|
Звуки [в], [в']. Буква Вв(ве). Читання складів, слів,
речень і тексту. Уявлення про особові займенники.
|
С. 38-39
|
|||
28
|
Закріплення вміння читати букву Вв у складах, словах і
текстах
|
С. 40-41
|
|||
29
|
Звуки [с], [с']. Буква Сс (ес). Читання складів, слів і
речень.
|
С. 44-45
|
|||
30
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Сс
|
С. 46-47
|
|||
31
|
Звук [к], [к'], буква Кк (ка). Читання складів, слів і речень з буквою к. Робота з
анаграмами.
|
С. 48-49
|
|||
32
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Кк
|
С. 50-51
|
|||
33
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Робота з
дитячою книжкою
|
!
|
|||
34
|
Звуки [р], [р']. Буква Рр (ер). Читання складів, слів і
речень. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
С. 52-53
|
|||
35
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Рр
|
С. 54-55
|
|||
36
|
Звуки [п], [п']. Буква Пп (пе). Слова однакові за звучанням
і написанням, але різні за значенням.
|
С. 56-57
|
|||
37
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Пп.
|
С. 58-59
|
|||
38
|
Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і
буквами. Робота з дитячою книжкою
|
!
|
|||
39
|
Звуки [т], [т']. Буква Тт (те). Розвиток
артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
С. 60-61
|
|||
40
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з буквою Тт.
Розвиток артикуляційно-вимовних умінь
|
С. 62-63
|
|||
41
|
Звук [е]. Буква Ее. Відпрацювання уміння читати слова з
буквою Е.
|
С. 64-65
|
|||
42
|
Закріплення вивченої букви Ее. Удосконалення навички
читання
|
С. 66-67
|
|||
43
|
Звуки [д], [д']. Буква Дд (де). Робота над літературною
вимовою слів з дзвінкими приголосними д, д у зіставленні з т,т.
|
С. 68-69
|
|||
44
|
Закріплення звуків [д], [д'], букви Дд. Розвиток
мовлення учнів.
|
С. 70-71
|
|||
45
|
Звуки [з], [з']. Буква Зз (зе). Відпрацювання
літературної (дзвінкої) вимови слів з
виучуваними звуками. Робота з дитячою книжкою.
|
С. 72-73
|
|||
46
|
Закріплення звуків [з], [з'], букви Зз. Удосконалення
навички читання
|
С. 74-75
|
|||
47
|
Буква ь (знак м’якшення). Позначення цим знаком
м’якості приголосних звуків.
|
С. 76
|
|||
48
|
Закріплення букви ь (знака м’якшення). Вправляння у
порівняльному звуко-буквенному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці
слова і складу
|
С. 77
|
|||
49
|
Звуки [б], [б'], буква Бб (бе). Відпрацювання
літературної вимови слів зі звуком [б].
|
С. 78-79
|
|||
50
|
Закріплення букви Бб. Робота над інтонацією питальних
речень
|
С. 80-81
|
|||
51
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими
буквами. Робота з дитячою книжкою
|
!
|
|||
52
|
Звуки [г], [г'], буква Гг (ге). Засвоєння дзвінкої
вимови звука г в кінці слів і складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?»
|
С. 82
|
|||
53
|
Вправи на читання та орфоепічні тренування.
|
С. 83
|
|||
54
|
Звуки [ґ], [ ґ'], буква Ґґ (ґе). Засвоєння українських
слів зі звуком [ґ], буквою ґ
|
С. 84-85
|
|||
55
|
Закріплення звуків [г], [ґ'], букв Гг, Ґґ.
Удосконалення навички читання. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних
текстів.
|
С. 86-87
|
|||
56
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими
буквами.
|
||||
57
|
Звук [ч], буква Чч («че»). Робота над орфоепічно
правильним (твердим) вимовлянням звука [ч] перед усіма голосними, крім[і].
|
С. 88-89
|
|||
58
|
Закріплення букви Чч. Бесіда про Українські Карпати.
Вивчення вірша «Карпати»
|
С. 90-91
|
|||
59
|
Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою
|
!
|
|||
60
|
Звук [й], буква Йй («ій», «йот»). Ознайомлення з
буквосполученням йо. Вправи з розвитку фонетичного слуху
|
С. 92-93
|
|||
61
|
Закріплення звука [й], букви , букви Йй. Відпрацювання
техніки читання текстів діалогічної форми. Читання в особах.
|
С. 94-95
|
|||
62
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток
артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
С. 96-97
|
|||
63
|
Закріплення звука [х], букви Хх.
|
С. 98-99
|
|||
64
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з
вивченими буквами.
|
||||
ІІ семестр – 72 год
|
|||||
65
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток
артикуляційно-вимовних умінь учнів
|
С. 96-97
|
|||
66
|
Закріплення звука [х], букви Хх.
|
С. 98-99
|
|||
67
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з
вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою
|
!
|
|||
68
|
Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з
[й] та іншими м’якими приголосними
|
С. 100-101
|
|||
69
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних
позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним
[а].
|
С. 102-103
|
|||
70
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних
позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з
наступним[а].
|
||||
71
|
Звук ж, буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові
звука [ж] у складах і словах.
|
С. 104-105
|
|||
72
|
Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання
української народної казки «Лисичка і Журавель»
|
С. 106-107
|
|||
73
|
Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з
вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою.
|
!
|
|||
74
|
Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] – [ж]
у складах і словах.
|
С. 108-109
|
|||
75
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. Робота над виразністю
читання речень, різних за метою висловлювання. Вивчення напам’ять вірша П.
Воронька «Кожушок»
|
С. 110-111
|
|||
76
|
Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток
артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
С. 112-113
|
|||
77
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі».
Читання в особах.
|
С. 114
|
|||
78
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука
«Уставати рано треба». Робота над виразністю читання
|
С. 115
|
+
|
||
79
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда
про Київ – столицю України.
|
С. 116-117
|
|||
80
|
Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Міста
України»
|
С. 119
|
|||
81
|
Закріплення букви Її .Опрацювання тексту «Гроші
України».
|
С. 118
|
+
|
||
82
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука
[у] та м’якості приголосного. Заучування напам’ять вірша Лесі Українки
«Пісенька весняної води»
|
С. 119-120
|
|||
83
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних
позиціях. Робота з дитячою книжкою.
|
С. 122-123
|
!
|
||
84
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е]
та м’якості попереднього приголосного
|
С. 124-125
|
|||
85
|
Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське
метро»
|
С. 126-127
|
|||
86
|
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч].
Бесіда на тему «Наша Батьківщина»
|
С. 128-129
|
|||
87
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквенний аналіз
слів
|
С. 130
|
|||
88
|
Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту
І.Прокопенко «Про що шепотіли берізки»
|
С. 131
|
|||
89
|
Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою.
|
!
|
|||
90
|
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним
артикулюванням і вимовою звука [ф].
|
С. 132-133
|
|||
91
|
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на
звуко-буквенний аналіз слів
|
С. 134-135
|
|||
92
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання
правильної вимови африкат [дз], [дз'].
|
С. 136-137
|
|||
93
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної
вимови африкат [дз], [дз'].
|
+
|
|||
94
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.
|
С. 138
|
|||
95
|
Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж].
Опрацювання тексту «Бджілка»
|
С. 139
|
+
|
||
96
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами,
між якими ставиться апостроф.
|
С. 140-141
|
|||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД – 41 год
|
|||||
97
|
Тарас Григорович Шевченко – великий український поет.
Читання вірша поета.
|
С. 142-143
|
|||
98
|
Іван Якович Франко – великий український письменник.
Опрацюван6ння казки «Лисичка і Рак»
|
С. 144-145
|
|||
99
|
Робота з дитячою книжкою
|
+
|
|||
100
|
Леся Українка – велика українська поетеса. Інтонаційне
читання вірша, читання в особах
|
С. 146-147
|
|||
101
|
Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків»
|
С. 148
|
|||
102
|
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Вправи на
звуко-буквенний аналіз слів
|
С. 149
|
|||
103
|
Робота над текстом «Мрія збулася».
|
С. 150
|
|||
104
|
Щоб розумниками стати, треба більше книг читати!
|
С. 4-6
|
|||
105
|
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа
|
С. 8-10
|
|||
106
|
Рідна мова – барвінкова
|
С. 12-14
|
|||
107
|
Україна – край мій рідний. Робота з дитячою книжкою
|
С. 16-18
|
+
|
||
108
|
Усміхнися всім навколо
|
С. 20-22
|
|||
109
|
За добро добром платять
|
С. 24-26
|
|||
110
|
Надійшла весна прекрасна
|
С. 28-30
|
|||
111
|
Великдень
|
С. 32-34
|
|||
112
|
Кольорові віршики
|
С. 36-38
|
|||
113
|
Моя родина
|
С. 40-42
|
|||
114
|
Бабусенько ріднесенька
|
С. 44-46
|
|||
115
|
Дідусева мудрість
|
С. 48-50
|
|||
116
|
Робота з дитячою книжкою
|
+
|
|||
117
|
Небилиці
|
С.52-54
|
|||
118
|
Сором бути неохайним і брудним
|
С. 56-58
|
|||
119
|
Квітами барвистими луг цвіте
|
С.60-62
|
|||
120
|
Руки малі а до роботи вдалі
|
С. 64-66
|
|||
121
|
Веселі пригоди пернатих
|
С. 68-70
|
|||
122
|
Іди, іди, дощику!
|
С. 72-74
|
|||
123
|
Добре вірних друзів мати
|
С. 76-78
|
|||
124
|
Твори без кінця
|
С. 80-82
|
|||
125
|
У неволі щастя не буває. Робота з дитячою книжкою
|
С. 84
|
+
|
||
126
|
Де живе хмара?
|
С. 86-88
|
|||
127
|
Що на городі росте?
|
С. 90-92
|
|||
128
|
Для малят по звірят
|
С. 94-96
|
|||
129
|
Описуємо предмет
|
С. 98-100
|
|||
130
|
Сонечко
|
С. 102-104
|
|||
131
|
Робота з дитячою книжкою
|
+
|
|||
132
|
Літо – радості пора
|
С. 106-108
|
|||
133
|
Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи!
|
С. 110
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар