понеділок, 11 березня 2013 р.

Математика 1 клас. Тема : Додавання і віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10


Тема : Додавання і віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10

Мета: повторити назви компонентів  дії віднімання; формувати навички додавання і віднімання  на основі знання десяткового складу чисел у межах 20; вправляти в розв’язанні задач на знаходження суми й остачі, на зменшення на кілька одиниць; розвивати пам'ять, увагу; виховувати самостійність.

Хід уроку

І. Контроль, корекція й закріплення знань
1. Повторення понять про зменшуване , від’ємник , різниця.
2. Виконання завдань 1,2 на с.95 підручник
Випадки додавання і віднімання вчитель пояснює за малюнком підручника. Учні привчаються до словесних обґрунтувань:
10+3: до 1 десятка додати 3 одиниці, всього 13;
14-4: у числі 14 є 1 десяток і 4 одиниці. Якщо відняти 4 одиниці, то залишиться 1 десяток, або 10.
15-10: у числі 15 є 1 десяток і 5 одиниць. Якщо відняти 1 десяток то залишиться 5 одиниць.
3. Виконання завдання на с.95 №4
Пес Пірат сидить в човні,
З поплавка очей не зводить,
А десь там на глибині,
Риба табунами ходить!
Хто вгада , з рибин яка
Зараз вхопить черв’яка?
Цю загадку розгадать
Допоможе цифра 5.
ІІ. Розвиток математичних знань
1.     Самостійне розв’язання задачі №3 с. 95
15-5=10 (я)
2.     Виконання завдання 1, 2 зошитас.20
3.     Виконання завдання 6 на с. 95
4.     Виконання завдання 5 с.95
ІІІ. Підсумок уроку
- що найбільше сподобалось на уроці?

Немає коментарів:

Дописати коментар