Тема : Додавання і
віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10
Мета: повторити
назви компонентів дії віднімання;
формувати навички додавання і віднімання
на основі знання десяткового складу чисел у межах 20; вправляти в
розв’язанні задач на знаходження суми й остачі, на зменшення на кілька одиниць;
розвивати пам'ять, увагу; виховувати самостійність.
Хід уроку
І. Контроль,
корекція й закріплення знань
1. Повторення
понять про зменшуване , від’ємник , різниця.
2. Виконання
завдань 1,2 на с.95 підручник
Випадки додавання і
віднімання вчитель пояснює за малюнком підручника. Учні привчаються до
словесних обґрунтувань:
10+3: до 1 десятка
додати 3 одиниці, всього 13;
14-4: у числі 14 є
1 десяток і 4 одиниці. Якщо відняти 4 одиниці, то залишиться 1 десяток, або 10.
15-10: у числі 15 є
1 десяток і 5 одиниць. Якщо відняти 1 десяток то залишиться 5 одиниць.
3. Виконання
завдання на с.95 №4
Пес Пірат сидить в човні,
З поплавка очей не зводить,
А десь там на глибині,
Риба табунами ходить!
Хто вгада , з рибин яка
Зараз вхопить черв’яка?
Цю загадку розгадать
Допоможе цифра 5.
ІІ. Розвиток
математичних знань
1.
Самостійне
розв’язання задачі №3 с. 95
15-5=10
(я)
2.
Виконання
завдання 1, 2 зошитас.20
3.
Виконання
завдання 6 на с. 95
4.
Виконання
завдання 5 с.95
ІІІ. Підсумок уроку
- що найбільше
сподобалось на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар