Тема: розв’язування
прикладів та задач на додавання та віднімання . Розв’язування задач на час
Мета: закріпити
вміння розв’язувати задачі опрацьованих
видів ; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати спостережливість,
уважність; виховувати самостійність.
Хід уроку
І. Контроль, корекція та закріплення знань
1. математичний
диктант ( завдання 1 на с.100 підручника)
2. Виконання
завдання 3 на с.100 підручника
ІІ. Розвиток і закріплення математичних знань
1. Виконання завдання 2 на с.100 підручника
-
скільки днів у тижні?
2. Виконання завдання 5 на с. 22 зошита з друкованою основою
3. Виконання завдання 4,5 на с.100
3+10=13 2+5=7
14-1=13 10-3=7
ІІІ. Підсумок уроку
- які
види задач ми розв’язували сьогодні на уроці?
- що нового ви
дізнались сьогодні на уроці?
- як ви гадаєте чи
можна пряму лінію позначити буквами?
(вона безкінечна,
можна лише поставити на ній точки і
позначити їх буквами . це буде відрізок прямої)
Немає коментарів:
Дописати коментар