вівторок, 25 листопада 2014 р.

Розвиток звязного мовлення урок "Виготовлення іграшок – листівок"

Тема: Виготовлення іграшок – листівок
Мета: вчити учнів складати тексти-інструкції; збагачувати словарний запас; розвивати зв’язне мовлення; виховувати культуру писемного мовлення.
Обладнання: таблиця № 24, робочі зошити, зразок іграшки листівки.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, планета Земля!
Щастя, здоров’я всім людям бажаєм,
З радістю в школу до знань поспішаєм.
 - Сьогодні на уроці нам потрібна взаємодопомога, взаєморозуміння, повага одне до одного. Лише завдяки нашим спільним зусиллям урок пройде швидко і цікаво.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо складати текст…..
Нірутцікю
Пригадайте, що таке інструкція? (інструкція – вказівка на порядок і засоби виконання якої-небудь роботи, користування приладами, інструментами) табл. № 24.
Навіщо потрібно вміти складати інструкцію?
Отже, сьогодні на уроці ми будемо працювати над текстами, у яких даються поради, роз’яснення (інструкції), як провести гру, виготовити іграшку тощо.
ІІІ. Робота над текстом.
Прочитайте текст-інструкцію до виготовлення персонажів для пальчикового театру (таблиця № 24).
Скласти тканину навпіл.
Вибери викрійку та приколи її шпильками до тканини.
Вирізавши деталі отримаєш 2 тулуба 2 вуха.
Вклади вушка між двома деталями тулуба. З’єднай деталі прошивши швом «уперед голку».
Із ґудзиків, бісеру, клаптиків тканини зроби очі та мордочку.
За такою схемою можна виготовити будь-якого пальчикового персонажа.
ІV. Складання тексту – інструкцію .
Бесіда.
А ми складемо на сьогоднішньому уроці текст-інструкцію до виготовлення іграшок-листівок.
Складання інструкції:
а) аналіз зразка, редагування відповідей учнів.
Фізкультхвилинка.
Вийшли діти у лісок,
Заглянули за дубок
Побачили зайчика, поманили пальчиком.
Зайчику, зайчику, пострибай,
Свої лапки виставляй.
Почав заєць танцювати,
Малих діток забавляй!
Разом з зайчиком скоріше
Потанцюєм веселіше.
Зразок інструкції іграшки-листівки.
Цупкий папір квадратної або прямокутної форми перегнути навпіл (а) і намалюй чи аплікаційно зобрази на ньому голову курчатка (б).
Для дзьобика іграшки виріж дві деталі у формі ромба, також із цупкого паперу (в).
Перегни заготовку, як показано на малюнку (в) і приклей дзьобик до основи (г).
На лицьовому боці іграшки-листівки приклей вирізаний з друкованої основи малюнок (д) або виконай аплікаційне зображення.

Самостійна робота. Написання інструкції.
Зачитування текстів-інструкцій.
V. Підсумок уроку.
-  Який текст ми писали?
- За цією інструкцією ви можете вдома виготовити іграшку-листівку і подарувати її.

Немає коментарів:

Дописати коментар