ШКОЛА М'ЯЧА Урок № 71
Завдання уроку: 1) повторити підкидання та ловіння
малого м’яча; 2) повторити метання малого м’яча з-за голови; 3) повторити
стрибки зі скакалкою.
Частина
уроку
|
Зміст
|
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки
безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Організаційні вправи
|
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; із
високим підніманням колін)
|
|
|
Різновиди бігу
|
|
|
Перешикування
|
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Підкидання та ловіння малого м’яча:
• В. П. — стійка ноги нарізно, руки з м’ячем попереду.
Випустити м’яч із рук і зловити до відскоку від землі;
• те саме, підкидаючи почергово правою та лівою рукою;
• кинути м’яч однією рукою об землю та зловити його
після відскоку (перед собою, ліворуч і праворуч)
|
|
Метання малого м’яча з-за голови:
• імітація метання м’яча;
• метання м’яча вгору;
• метання м’яча на дальність
|
|
|
Стрибки зі скакалкою
|
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для розвитку еластичності м’язів (стійка ноги
нарізно; відвести руки назад, опираючись долонями в сідниці; прогнутися,
ковзаючи долонями вниз по задній поверхні стегон до комфортного стану
прогинання)
|
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС
|
|
|
Підбиття підсумків
|
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
|
Інвентар: малі
м’ячі; скакалки.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити
наявність учнів та їх самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати
на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати
поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в
колону по одному, дистанція — 2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати
стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих
рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток №
2
|
|
6-7 хв
|
Захоплювати
м’яч пальцями зверху. Збільшувати амплітуду рухів
|
|
6-7 хв
|
Тулуб
відхилити назад якомога більше, руку з м’ячем відвести назад за голову.
Метання хльостоподібним рухом
|
|
5-6 хв
|
Фронтально
водночас, у кожного — скакалка. Стрибати якнайшвидше в індивідуальному темпі
|
|
До 2 хв
|
Урозтіч, не
заважаючи одне одному. Дихати спокійно та рівномірно, максимально
розслаблятися
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100
уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити
діяльність учнів. Відзначити найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по
одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар