середа, 3 квітня 2013 р.

ШКОЛА М'ЯЧА Урок № 72 фізкультура 1 клас


ШКОЛА М'ЯЧА  Урок № 72


Завдання уроку: 1) повторити біг ЗО м; 2) повторити підкидання та ловіння малого м’яча; 3) навчати метання малого м’яча у верти­кальну ціль.
Частина
уроку
Зміст

Підготовча (10-12 хв)
Шикування в одну шеренгу, привітання

Повідомлення завдань уроку. Інструктаж із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС

Організаційні вправи

Різновиди ходьби (звичайним кроком; малим кроком; широ­ким кроком)

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

Перешикування

Основна (18-20 хв)
Біг 30 м

Підкидання та ловіння малого м’яча:
  В. П. — стійка ноги нарізно, руки з м’ячем попереду. Випустити м’яч із рук і зловити до відскоку від землі;
  те саме, підкидаючи почергово правою та лівою рукою;
  кинути м’яч однією рукою об землю та зловити його після відскоку (перед собою, ліворуч і праворуч)

Метання малого м’яча у вертикальну ціль

Заключна (3-5 хв)
Вправи для запобігання плоскостопості (стійка ноги разом, згинання та розгинання пальців ніг)

Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС

Підбиття підсумків

Організоване залишення місця занять



Дозування
Організаційно-методичні вказівки

До 1 хв
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

До 1 хв
Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

До ЗО с
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

1-1,5 хв
По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

1-2 хв
Зберігати стрій, не обганяти одне одного

До ЗО с
У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

4-5 хв
Див. додаток М 2

До ЗО с
У колону по двоє-троє

5-6 хв
Почергово забігами по 2-3 учнів. Із максимальною швидкі­стю. До місця старту повертатися, виконуючи дихальні вправи

4-5 хв
Захоплювати м’яч пальцями зверху. Збільшувати амплітуду рухів

7-8 хв
У ціль (1 х 1 м) із відстані 6 м. Із місця. Після випускання м’яча утримувати стійке положення тіла

До 2 хв
В одну шеренгу, не заважаючи одне одному

До 1 хв
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

1-2 хв
Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

До ЗО с
У колону по одному

Немає коментарів:

Дописати коментар