Завдання уроку: 1) навчати рухливих ігор «До своїх
прапорців», «Ми весела дітвора»; 2) розвивати спритність у рухливих іграх
«Життя лісу», «Хто більше?».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком; на
носках; із високим підніманням колін)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Рухлива гра «Життя лісу»
|
Рухлива гра «До своїх прапорців»
|
|
Рухлива гра «Ми весела дітвора»
|
|
Рухлива гра «Хто більше?»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Вправи для формування правильної постави
(В. П.— стійка ноги нарізно, ліву руку підняти вгору, праву — відвести
якнайдалі назад-убік. Згинаючи ноги в колінах (напівприсід), перехрестити
руки попереду)
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: м’ячі; прапорці.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди, розподілити
ролі, визначити ведучих
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток М 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
В одну шеренгу, не заважаючи одне одному
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар