Завдання уроку: 1) навчати рухливих ігор
«Будиночки», «Іподром»; 2) розвивати спритність у рухливих іграх «Переліт
птахів», «Гравець у колі».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком; у
напівприсіді; із різним положенням рук)
|
|
Різновиди бігу
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ
|
|
Перешикування
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Рухлива гра «Переліт птахів»
|
Рухлива гра «Будиночки»
|
|
Рухлива гра «Іподром»
|
|
Рухлива гра «Гравець у колі»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Повільний біг
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: обручі; набивні м’ячі;
свисток; м’ячі; гімнастична лава або колода.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в основній
частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
1-2 хв
|
Зберігати стрій, не обганяти одне одного
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Об’єднати учнів у команди, розподілити
ролі, визначити ведучих
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
У колону по одному, дистанція — 2 кроки.
Відновити дихання
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар