ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Відгадай»
Цю суверенну європейську державу називають Сполученим Королівством. столиця Королівства — місто Лондон, найбільше у країні. Територія займає близько 244 тис. км2. Населення — понад 63 млн чоловік. З усіх боків Королівство оточене водними просторами: Атлантичним океаном, Північним морем,
Англійським каналом та Ірландським морем. Це — ... (Велика Британія).
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми здійснимо віртуальну подорож до Великої Британії.
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення вчителя
Велика Британія утворилася шляхом об’єднання Шотландії з Англією. Цей договір був підписаний у 1707 р. і став причиною створення Сполученого Королівства Великої Британії. Слово Велика додали до слова Британія тільки для того, щоб можна було позначити цю країну як політичну одиницю. Виходить, що Британія — це острів, а Велика Британія — країна.
Столиця — Лондон. У Лондоні дуже розвинений метрополітен. Його станції є в кожному районі, а також вокзалі й аеропорту, що дуже зручно. За проїзд у лондонському метро немає фіксованої оплати, тобто ви заплатите за ту кількість станцій, які проїдете.
Практично в усі музеї в Лондоні можна зайти безкоштовно, але в усіх відвідувачів є можливість залишити «пожертву» певної суми грошей, яку вони самі визнають прийнятною. У Великій Британії дуже складно зустріти бездомних тварин. Зазвичай їх утримують у спеціальних притулках. Це пов’язане із законом про жорстоке поводження із тваринами. У Великій Британії дуже люблять пити чай. Ця країна посідає третє місце у світі після Індії й Туреччини за споживанням чаю на душу населення.
2. Робота за підручником (с. 115–116)
Учні виконують завдання рубрики «Повтори те, що знаєш».
Робота в парах
Учні виконують завдання рубрики «Поділися своїми думками».
Читають текст рубрики «Я хочу дізнатися».
Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей» та виконують завдання на с. 116.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 116. (Я прагну...)
— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?
3. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Вправа «Мікрофон»
- Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Великій Британії, то...
2. Гра «П’ять речень»
Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чого ви сьогодні на уроці навчилися?
— Що нового ви дізналися?
— Що вас здивувало?
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (с. 115–116).
Немає коментарів:
Дописати коментар