понеділок, 7 вересня 2015 р.

Я у світі 4 клас ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ

ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ
Мета: розширити уявлення учнів про Польщу; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра «Відгадай»
Це європейська держава, що має в своєму складі 16 воєводств. межує із сімома країнами: на північному сході — із Росією та Литвою, на сході із Білоруссю та Україною, на півдні — із Чехією та Словаччиною, на заводі — з Німеччиною.
На півночі омивається водами Балтійського моря. Столицею є місто Варшава.
Займає територію понад 312 тис. км2 (9-те місце в Європі). Населення — понад 38 млн чоловік (8-ме місце в Європі).
У цій державі проживають 300–350 тис. українців.
Це — ... (Польща).
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми здійснемо віртуальну подорож до Польщі.
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення вчителя
— Столиця Республіки Польщі місто Варшава, що є також і найбільш населеним містом Польщі (понад 2,5 млн чоловік). Варшаву можна назвати містом «най-най...». Тут знаходяться найдорожчий готель, найвища будівля, найменший будинок, найвужчий будинок, найстаріша кондитерська, найвищий басейн.
Цікаво, що національним символом Польщі є білий орел. Згідно із легендою, древній предок поляків Лех заснував першу столицю Польщі, побачивши гніздо орла, і саме на тому місці заснував місто. Лех був уражений красивим білим орлом, який летів на тлі червоних променів сонця.
У Польщі немає бездомних тварин. У державі майже немає проблем з екологією.
У містах, на берегах Вісли багато чайок, у парках — безліч білок. У житловому районі Варшави ввечері можна побачити їжаків.
У польській столиці — Варшаві — одна вулиця названа на честь Вінні-Пуха. Цікавим фактом про Польщу є те, що святковий стіл у цій країні завжди починають із супу. На Різдво першою стравою обов’язково має бути грибний суп чи червоний борщ. До речі, останній часто не їдять, а п’ють. На борщ можна натрапити і в кавових автоматах. Попри все це, у звичайні дні на обід суп їсть не кожен.
2. Робота за підручником (с. 113–114)
Вправа «Мікрофон»
Учні виконують завдання рубрики «Повтори те, що знаєш».
Робота в парах
Учні виконують завдання рубрики«Поділися своїми думками».
Читають текст рубрики «Я хочу дізнатися».
Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей» та виконують завдання на с. 113–114.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 114. (Я прагну...)
— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?
3. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Вправа «Мікрофон»
- Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Польщі, то...
2. Гра «П’ять речень»
Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чого ви навчилися сьогодні на уроці?
— Що нового ви дізналися?
— Що вас здивувало?
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (с. 113–114).

Немає коментарів:

Дописати коментар