ШКОЛА ПЕРЕСУВАНЬ
Урок № 52
Завдання уроку: 1) навчати підготовчих
вправ для звикання до води; 2) навчати вправ для ознайомлення з диханням у
воді; 3) розвивати спритність у рухливій грі «Квач на воді».
|
|
Частина
уроку
|
Зміст
|
Підготовча (10-12 хв)
|
Шикування в одну шеренгу, привітання
|
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж
із техніки безпеки. Вимірювання ЧСС
|
|
Організаційні вправи
|
|
Різновиди ходьби (звичайним кроком;
малим кроком; широким кроком)
|
|
Перешикування
|
|
Комплекс ЗРВ на суші
|
|
Перехід до басейну
|
|
Основна (18-20 хв)
|
Підготовчі вправи для звикання до води:
• умитися, набравши у долоні воду;
• обливати голову водою та бризкати собі в
обличчя;
• обливати одне одного
|
Вправи для ознайомлення з диханням у воді:
• дути на воду;
• вдихнути повітря та зануритися до рота;
• те саме з головою;
• те саме якнайдовше
|
|
Рухлива гра «Квач на воді»
|
|
Заключна (3-5 хв)
|
Гра на зосередження уваги «Заборонений
рух»
|
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання
ЧСС
|
|
Підбиття підсумків
|
|
Організоване залишення місця занять
|
|
Інвентар: свисток; секундомір.
|
|
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
|
До 1 хв
|
Перевірити наявність учнів та їх
самопочуття
|
|
До 1 хв
|
Мобілізувати на виконання завдань в
основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв
|
|
До ЗО с
|
Зберігати поставу. Звернути увагу на
чіткість і узгодженість виконання
|
|
До 1 хв
|
По колу в колону по одному, дистанція —
2 кроки
|
|
До ЗО с
|
У дві шеренги, розімкнутися на відстань
витягнутих рук
|
|
4-5 хв
|
Див. додаток № 2
|
|
До ЗО с
|
Учні шикуються біля довгої сторони ванни
басейну
|
|
5-6 хв
|
У парах почергово
|
|
6-7 хв
|
Фронтально водночас, не заважаючи одне
одному
|
|
6-7 хв
|
Див. додаток № 1
|
|
До 2 хв
|
Учні, рухаючись по колу, повторюють усі
рухи за вчителем, крім одного. Той, хто виконує «заборонений» рух, стає в
кінець колони
|
|
До 1 хв
|
За зростом біля лінії. У нормі ЧСС
складає до 100 уд/хв
|
|
1-2 хв
|
Оцінити діяльність учнів. Відзначити
найкращих
|
|
До ЗО с
|
У колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар