Урок
100
Тема. Розв’язання
задач на додавання й віднімання (повторення й узагальнення). Читання виразів і знаходження їх
значень. Вимірювання і порівняння довжини відрізків
Мета: закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі
на додавання й віднімання; продовжити формувати вміння читати вирази й
знаходити їх значення; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне
мислення, увагу
Обладнання: предметні малюнки, схеми з умовами задач,
картки для індивідуальної роботи.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба за картками
Учитель
показує картку з прикладом, а учні показують картку з цифрою-відповіддю.
11
– 1 12 + 1 + 1 16 – 1 16 – 10 18 + 1 20 – 10
2. Гра-лічба
«Знайди пару»
Діти
відшукують однакові геометричні фігури, складають приклади й розв’язують їх.
3. Самостійна
робота
Розв’язання
прикладів (№ 1, С. 98).
Знайти
та розв’язати приклади з відповіддю 8.
4. Фізкультхвилинка
II. Закріплення матеріалу
1. Розв’язання
задач
•
Задача 1
Вчора
кіт Леопольд наловив 3 рибки, а сьогодні — аж 4. Скільки риби наловив кіт
Леопольд за два дні разом?
•
Задача 2
Каструля
- 7 л
Відро
- 9 л
На
скільки у каструлі води менше, ніж у відрі?
•
Самостійна робота
Розв’язати
задачу.
I варіант
Микола
— гарбуз 5
кг
Михайлик
— гарбуз 3
кг
На
скільки більше важив гарбуз Миколи?
II варіант
Огірки – 5 кг
Помідори – 3 кг
На
скільки більше купили огірків, ніж помідорів?
2. Фізкультхвилинка
3. Читання
й розв’язання виразів
Прочитати
по-різному вирази, знайти їх значення.
I варіант
11 + 6
•
Одинадцять плюс шість.
•
До одинадцяти додати шість.
•
Знайти суму чисел одинадцять і шість.
•
Перший доданок одинадцять, другий — шість. Знайти суму цих чисел.
Варіант 2
18 – 10
•
Вісімнадцять мінус десять.
•
Від вісімнадцяти відняти десять.
•
Знайти різницю чисел вісімнадцять і десять.
•
Зменшуване вісімнадцять, від’ємник — десять. Знайти різницю цих чисел.
4. Порівняння
відрізків
Мишенятко та Жабенятко бігли наввипередки.
Жабенятко прострибало 8
м, а Мишенятко пробігло
10 м. На скільки метрів більше пробігло Мишенятко? (Замінити метри на сантиметри,
накреслити відрізки, порівняти їх.)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар