Урок
95
Тема. Вправи
на засвоєння назв чисел при відніманні.
Задачі на знаходження остачі, на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова
відрізків заданої довжини
Мета: вправляти учнів у засвоєнні назв чисел при
відніманні; продовжити роботу над формуванням вміння розв’язувати задачі на
знаходження остачі та на зменшення числа на кілька одиниць; вдосконалювати
навички усної лічби; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці-схеми задач,
силуетні малюнки предметів.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба ланцюжком
17 – 10 – 4 + 6 + 10 =
19
2
+ 2 + 4 – 3 + 5 + 10 = 15
2. Гра
«Завантаж машини»
Розкласти
кубики по машинах з відповідними числами.
—
Який кубик не помістився на машинах? (17) Чому?
3. Гра
«Розжени хмарки»
4 + = 10
+ 5 = 15
16
– = 6
+ 2 = 12
10
+ = 20
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Скласти
приклад на додавання й на віднімання за малюнком (за вибором учителя).
Повторити назви компонентів при відніманні та додаванні.
2. Розв’язання
прикладів. Підкреслити в них від’ємники (С. 93, № 1).
3. Фізкультхвилинка
4. Самостійна
робота (№ 2)
5. Розв’язання
задач
У
саду росло 10 кущів смородини. Три кущі викопали. Скільки кущів залишилось?
—
Як ви думаєте, викопали — це забрали чи додали? Залишилось менше чи більше?
Якщо менше, то якою дією будемо розв’язувати задачу?
6. Робота
з підручником
Розв’язання
задачі № 4.
7. Креслення
відрізків
I — 14 см,
II
— на 4 см коротший
III
— на 5 см коротший за II
Пояснення
слова коротший. Яким словом можна його замінити?
8. Вправа
на увагу, пам’ять
На
слово «день» діти розглядають картку з фігурами. На слово «ніч» — заплющують
очі. В цей час учитель міняє картку на іншу, де одна фігура замінилась. За
командою вчителя діти розплющують очі, дивляться на картку і називають, що
змінилось.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар