Урок
114
Тема. Складання
та розв’язання простих задач (на
знаходження суми та
остачі, на зменшення чисел на кілька одиниць). Побудова чотирикутників на
папері у клітинку
Мета: вчити складати задачі й розв’язувати їх;
вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, картки для усної лічби.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Математичний
диктант
• Записати числа: 10, 7, 0, 12, 19, 9, 17.
Підкресліть двоцифрові числа.
• Записати «сусідів» числа 17.
• Записати числа, менші від числа 15, але більші за
10.
• З пари чисел запишіть найбільше число: 12 і 2, 15
і 5.
Відповіді: 10, 7, 0, 12, 19, 9, 17, 16, 18, 14, 13, 12, 11, 12,
15.
2. Повторення
усної нумерації чисел 11–20
Розставити числа від меншого до більшого.
18 13 11 20 15 17 12 16 19 14
3. Гра
«Розпізнай, де чия квітка»
Звірята лісової школи розв’язували приклади. Дмухнув
вітерець, і приклади, що були записані на листочках, розлетілись. Допоможіть
звірятам зібрати свої приклади.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Розв’язання
задач за малюнками.
2. Фізкультхвилинка
3. Текстова
задача за підручником (№ 3)
4. Робота
з геометричними фігурами
Знайти серед фігур чотирикутники. Розповісти про
них. Побудувати на
папері чотирикутник за вказівкою вчителя (поставити точку, вниз від неї накреслити відрізок довжиною 3
см, від другої точки провести лінію праворуч 4 см, поєднати протилежні
сторони. Яку фігуру накреслили?)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар