середа, 16 січня 2013 р.

Урок 86 Тема. Лічба у межах 20. Дециметр. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10


Урок 86
Тема. Лічба у межах 20. Дециметр. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10
Мета:  познайомити учнів з новою одиницею виміру — дециметром; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10; розвивати логічне мислення, спостережливість, кмітливість.
Обладнання:  метр, сантиметр, предметні картинки, картки для індивідуальної роботи.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення вивченого.
1. Математичний диктант
• Записати число, наступне для чисел 12, 15.
• Записати попереднє для числа 17, 19.
• Записати «сусідів» числа 18.
• Записати числа один по порядку від 14 до 19.
• Якими двома числами (десятками й одиницями) можна записати число 11?
• Записати, на скільки більше чисел 15 від числа 10.
2. Усна лічба. Гра «Мовчанка»
3. Робота за картками (індивідуально)
10 – 8 + 3 =
10 – 3 – 4 =
9 – 8 + 6 =
5 + 3 ___ 5 + 4
4 + 1 __ 8 – 4
10 – 6 + 4 =
10 – 2 – 5 =
9 – 3 – 1 =
6 + 2 ___ 6 + 4
8 – 2 ___ 3 + 3
II. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь учителя
— В яких одиницях ми вимірювали з вами довжину книги, зошита? Довжину більших предметів, відрізків незручно вимірювати сантиметром. Для цього користуються більшою одиницею виміру — дециметром.
Подивіться на смужку. Давайте прикладемо її до шкали лінійки. Скільки сантиметрів уміщується в 1 дециметрі? Виходить, в 1 дм 10 см. А скільки сантиметрів уміщується в 4 дм? У 3 дм?
2. Робота зі смужками (в кожної дитини)
— Виміряйте смужку, що у вас на парті. Якої довжини ця смужка? Назвіть її довжину спочатку в сантиметрах, потім — у дециметрах.
3. Фізкультхвилинка
4. Практична робота в зошитах
— Накресліть відрізок довжиною 1 см, потім — відрізок довжиною 1 дм. Який відрізок більше?
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота з підручником (C. 84, № 1, 2, 3).
Уточнення поняття дециметр на прикладі малюнка. Вимірювання довжин відрізків.
2. Розв’язання прикладів № 4 (самостійно з подальшою перевіркою)
3. Робота над задачею за малюнком із творчим завданням
Завдання: поставити різні питання до умови задачі. Розв’язання задачі з різними питаннями.
IV. Підсумки уроку



презентація до уроку 86 by

Немає коментарів:

Дописати коментар