Урок
75
Тема. Літр.
Вправи на засвоєння таблиць додавання й
віднімання. Задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка
Мета: поглибити вміння й навички розв’язання задач;
формувати свідомий вибір дій для розв’язання задач; удосконалювати обчислювальні
навички, розвивати логічне мислення.
Обладнання: таблиці для розв’язання прикладів і задач.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Юний рахівник»
Поросятко
Нуф-Нуф вчиться в лісовій школі. Ось як воно розв’язало приклади. Та вчитель
поставив йому погану оцінку. Поясніть, чому поросятко засмутилось?
6 – 4 = 1 8 – 4 = 5
9
– 8 = 0 4 – 3 = 2
7
+ 3 = 9 9 – 0 = 0
5
+ 4 = 10 2 + 1 = 4
8
– 7 = 2 7 – 6 = 2
7
+ 0 = 8 2 – 2 = 2
3
+ 3 = 7 6 – 2 = 3
2. Робота
за малюнком (С. 73, № 2)
—
Хто скільки літрів квасу купив?
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Усне
опитування
—
У відро вміщується 10 л води. Скільки води необхідно долити у відро, якщо в
ньому тільки 6 л? 4 л? 7 л?
—
Порівняйте 4 л і 7 л; 2 л і 10 л; 6 л і 3 л.
2. Практична
робота
•
Налити в одну
каструлю
3 л води, а в іншу
— на 1 л більше. Скільки літрів води в другій каструлі?
•
У глечик налити 4 л води, а в чайник
— 3 л. На скільки літрів води більше в глечику, ніж у чайнику? Довести свою думку, користуючись
міркою 1 л.
3. Фізкультхвилинка
4. Складання
й розв’язання задачі за малюнком
5. Робота
з підручником (задачі № 3)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар