Урок
89
Тема. Утворення
чисел другого десятка.
Послідовність чисел від 1 до 20. Вправи
та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10
Мета: закріплювати знання таблиць, вміння утворювати
числа другого десятка, читати їх, уміння розв’язувати задачі вивчених видів;
розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: таблиці прикладів для усної лічби, предметні
малюнки, схеми задач.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Математичний диктант
8
зменшити на 6; 10 зменшити на 6, до 5 додати 3; на скільки 6 більше 4, на
скільки 2 менше 5? Запишіть число, що є попереднім для числа 14; наступним для числа 10.
2. Вставити
потрібні числа:
1
2 ... 4 5 ... ... 8 9 … … 12 13 14 … … … … 19 …
3. Знаходження
невідомого компонента
Яке
число сховалося за малюнком?
8
+ = 10
+
1 = 7
6
– = 3
–
4 = 4
+ 5 = 9
9
– = 9
II. Закріплення матеріалу
1. Самостійна
робота за картками (розв’язання прикладів за вибором на знання таблиць 1–10)
8 + 2 – 6
8
– 5 + 6
2
+ 6 – 7
10
– 6 – 4
5
+ 4 – 3
5
+ 4 – 7
9
– 6 + 4
7
– 2 + 3
8
+ 1 – 5
1
+ 3 + 4
4
– 3 – 1
4
+ 4 – 2
2. Утворити
за допомогою десятків та одиниць числа:
13
(10 + 3), 15, 17, 19.
3. Розв’язання
задач (із записом прикладів-розв’язань)
•
Петрик розв’язав 6 задач. У 4 задачах хлопець припустився помилок. Скільки задач Петрик розв’язав
правильно?
•
У каструлі 3 картоплини, а на столі — 6. Скільки всього картоплин на столі й у каструлі?
•
Усього на столі 10 помідорів.
В каструлі їх 7. Скільки помідорів лежить
на столі?
4. Фізкультхвилинка
5. Складання
задачі за малюнком (С. 87, № 4), запис прикладу-розв’язання
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар