Барви осені
Мета.
Вдосконалювати навички правильного, свідомого читання, уміння виразно читати;
розвивати образність і точність мовлення учнів; виховувати інтерес до читання
творів про природу.
Хід уроку
1. Організація
класу.
2. – Як гарно стало
навкруги! Яскрава позолота огорнула дерева, кущі, трави. Тільки чарівниця осінь
змогла зробити таку красу і підняти нам настрій.
Вправа
«Шифрувальник».
Б А Р В И О С Е Н І
6 1 9 7 3 5 10 2 8
4
Прочитаємо всі
разом тему уроку. Осінь хазяйнує скрізь. Прибрала золотом сади, ліси, струшує
додолу жовте листя.
(Виставка книг про
осінь).
3. – Перевіримо
домашнє завдання.
1 група працювала з
легендою «Осінь – цариця та три її сини». Пригадайте, що називається легендою.
4. Робота над
легендою.
Фізкультхвилинка.
Красу природи
восени нам показала і відома українська поетеса Наталя Забіла у вірші
«Жовтень».
Прочитайте вірш
мовчки.
Прочитайте виразно
вірш по куплетах. 3 яким настроєм треба читати цей вірш? Опрацювання оповідання
С. Васильченка
«Згадка про осінь»
а) Словникова
робота.
б) Читання
вчителем.
в) Обговорення
прочитаного.
г) Самостійне
читання.
д) Вибіркове
читання.
Що спільного в цих
творах?
А чим вони
різняться?
5. А тепер я
пропоную вам літературну гру «Доповни вірш словами»
Ходить ... (осінь)
по покосах,
В золото фарбує
ліс,
І горять шовкові...
(коси)
У зажурених ...
(беріз).
Г. Коваль
6. Домашнє
завдання.
7. Підсумок уроку.
А щоб віддячити за
її щедрість, ми намалюємо словесний портрет осені.
Немає коментарів:
Дописати коментар