вівторок, 22 січня 2013 р.

Барви осені


Барви осені

Мета. Вдосконалювати навички правильного, свідомого читання, уміння виразно читати; розвивати образність і точність мовлення учнів; виховувати інтерес до читання творів про природу.
Хід уроку
1. Організація класу.
2. – Як гарно стало навкруги! Яскрава позолота огорнула дерева, кущі, трави. Тільки чарівниця осінь змогла зробити таку красу і підняти нам настрій.
Вправа «Шифрувальник».
Б А Р В И О С Е Н І
6 1 9 7 3 5 10 2 8 4
Прочитаємо всі разом тему уроку. Осінь хазяйнує скрізь. Прибрала золотом сади, ліси, струшує додолу жовте листя.
(Виставка книг про осінь).
3. – Перевіримо домашнє завдання.
1 група працювала з легендою «Осінь – цариця та три її сини». Пригадайте, що називається легендою.
4. Робота над легендою.
Фізкультхвилинка.
Красу природи восени нам показала і відома українська поетеса Наталя Забіла у вірші «Жовтень».
Прочитайте вірш мовчки.
Прочитайте виразно вірш по куплетах. 3 яким настроєм треба читати цей вірш? Опрацювання оповідання С. Васильченка
«Згадка про осінь»
а) Словникова робота.
б) Читання вчителем.
в) Обговорення прочитаного.
г) Самостійне читання.
д) Вибіркове читання.
Що спільного в цих творах?
А чим вони різняться?
5. А тепер я пропоную вам літературну гру «Доповни вірш словами»
Ходить ... (осінь) по покосах,
В золото фарбує ліс,
І горять шовкові... (коси)
У зажурених ... (беріз).
Г. Коваль
6. Домашнє завдання.
7. Підсумок уроку.
А щоб віддячити за її щедрість, ми намалюємо словесний портрет осені.

Немає коментарів:

Дописати коментар