Урок
107
Тема. Таблиця
віднімання числа 2.
Складання й розв’язання задач на одну дію
Мета: скласти
таблицю віднімання числа 2; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати
вміння розв’язувати задачі різних видів.
Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні
малюнки.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Роздай зайчикам морквини»
Провести
лінію від зайчика до морквини, яку він отримав.
2. Обчислити
приклади.
12 – 4 + 2
11
– 4 + 3
6
+ 3 – 2
12
– 4 + 2
7
– 4 + 3
8
– 3 + 4
II. Вивчення нового матеріалу
1. Розкласти
числа на два доданки: 5, 6, 8.
2. Пояснення
учнями віднімання числа 2
11
– 2 = 11 – 1 – 1 =
3. Ознайомлення
з таблицею віднімання числа 2 за вправою 3 (С. 99)
4. Розв’язання
прикладів: вправа № 4 (перший стовпчик — з коментуванням, 2 і 3 — за
варіантами)
5. Фізкультхвилинка
III. Закріплення вивченого
1. Робота
над задачею за малюнком
Марина
зірвала з дерева 2 яблука,
а Наталка — 3. На скільки яблук
більше зірвала Наталка?
2. Задача
за підручником (С. 99 № 6).
Складання
різних задач за малюнком.
3. Хвилинка-цікавинка
Курка
півню каже: «Друже,
Бачу,
ти поправивсь дуже…»
Півень
згодився: «Угу!» —
І
подибав на вагу.
Став
Петько двома ногами
І
затяг три кілограми.
—
Ого-го,— гукнув,— ану,
Стану
тільки на одну…
Може,
хтось з вас, діти, скаже,
Скільки
зараз півень важить?
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар