Урок
84
Тема. Лічба
предметів у межах 20.
Порівняння чисел. Вправи на знаходження пропущеного числа. Розв’язання задач.
Побудова відрізка заданої довжини
Мета: продовжувати роботу над формуванням навичок
лічби в межах 20, удосконалювати вміння складати й розв’язувати задачі;
закріплювати знання учнів про сантиметр; вчити вимірювати відрізки за допомогою
сантиметра; розвивати творче мислення.
Обладнання: предметні картинки, смужки різного кольору,
картки для
лічби.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба за картками (приклади типу 6 + 6, 9 – 2)
2. Склад
чисел 11 – 20
Продовжити
речення.
17
— це 10 і.. . (18, 13, 15, 19)
3. Гра
«Вгадай число»
Учитель
розповідає про склад задуманого числа, а діти називають це число.
—
У цього числа: 1 дес. і 3 од, 1 дес. і 8 од., 2 дес., 1 дес. і 7 од.
4. Робота
біля дошки окремих учнів
6 + 4 – 2 = 8
– 5 + 4 =
1
+ 7 – 3 = 5
+ 4 – 8 =
19
+ 1 = 15
+ 1 =
12
– 1 = 16
– 1 =
10
+ 9 = 10
+ 3 =
16
– 6 = 12
– 2 =
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання
й розв’язання задач за таблицями
У хлопчика було 3
червоних кульки й 2 синіх. Поставити питання до задачі.
У Марини було 7
цукерок. 3 цукерки вона подарувала подрузі. Поставити питання до задачі.
2. Самостійна
робота за підручником
Розв’язати
приклади (№ 3).
3. Практична
робота зі смужками
Кожен
учень має смужку довжиною 10 см, лінійку, олівець і ножиці.
Завдання
•
Виміряйте довжину цієї смужки.
•
Відріжте від неї спочатку 4 см. Якої довжини стала смужка?
•
Тепер відріжте ще 3 см. Якої довжини стала смужка?
•
Скільки всього сантиметрів ви відрізали від смужки? На скільки вона стала коротшою?
4. Робота
з підручником
—
Виміряйте довжину даного відрізка (№ 5). Накресліть такий самий відрізок у зошиті. (Що означає:
такий самий?)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар