Урок
90
Тема. Задачі
на знаходження суми, на різницеве порівняння чисел. Ознайомлення з об’ємними геометричними фігурами —
кубом, кулею
Мета: продовжувати роботу над формуванням навичок
розв’язання простих задач вивчених типів, удосконалювати навички усної лічби,
закріплювати знання складу чисел другого десятка, розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці задач, набори цифр
1–20, картки
для усної лічби.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів.
1. Усна
лічба за картками (приклади виду 10 – 4, 12 – 1, 13 + 1)
2. Гра
«Вгадай число»
Учитель
називає склад чисел у межах першого й другого десятків,
а
учні показують відповідне число.
1
і 5, 3 і 2, 10 і 4, 10 і 10, 9 і 1, 10 і 2, 10 і 7, 5 і 5, 4 і 6, 7 і 2, 8 і 1.
3. Індивідуальна
робота за картками
1 + 4 =
6
+ 4 =
8
– 6 =
7
– 5 =
3
+ 5 – 4 =
5
+ 1 + 3 =
9
– 4 + 3 =
7
– 5 – 1 =
4. Усна
лічба ланцюжком
10 – 2 – 4 + 3 + 1 – 7
+ 2 =
10
– 0 – 9 + 6 – 5 + 4 + 3 =
10
– 7 + 5 – 2 – 4 + 8 – 10 =
5. Вставити
у віконечко потрібне число.
10 + =
16
10
+ =
17
10
+ =
19
10
+ =
11
13
– = 3
14
– =
10
6. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. Ознайомлення
з кубом і кулею
2. Розв’язання
задачі за підручником (С. 88, № 2)
Таблиці
Було
— 10 зошитів.
Списав
— 6 зошитів.
Залишилося
— ? з.
У
Петра — 10 ручок.
У
Сашка — ?, на 3 ручки більше
3. Скласти
й розв’язати задачу за малюнком.
4. Задача
на розвиток уваги
Порахувати
предмети.
III. Підсумки уроку
дякую за прекрасний матеріал... Бажаю творчих успіхів та натхнення
ВідповістиВидалити