субота, 26 січня 2013 р.

Урок 101 Тема. Складання й розв’язання прикладів. Розв’язання задач на додавання та віднімання (повторення й узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур


Урок 101
Тема. Складання й розв’язання прикладів. Розв’язання задач на додавання та віднімання (повторення й узагальнення). Вправи на розпізнавання геометричних фігур
Мета:  вправляти учнів у складанні та розв’язанні прикладів та задач на додавання й віднімання; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до професії космонавта.
Обладнання:  картки з прикладами, таблиці, зображення ракет.
Хід уроку
I. Мотивація навчальної діяльності.
Актуалізація знань учнів
— Сьогодні урок наш буде незвичним. Ми зробимо подорож до невідомих планет у космос. На якому транспорті ми будемо летіти? Правильно, на ракетах. Космос — простір для нас невідомий, тож в дорозі може статися все. Будьмо готові до цього. Спочатку виберемо ракету, на якій полетимо.
1. Розпізнавання геометричних фігур
— Наша ракета відрізняється від інших ракет. Знайдіть ці відмінності. Прочитайте назву ракети. Розкажіть, з яких геометричних фігур складені ракети.
Союз        Восток        Буран
2. Усна лічба
— Перед польотом нам потрібно провести тренування.
Космонавти тренуються в спеціальних камерах, на них чекають різноманітні вправи. І на вас чекають різноманітні завдання.
• Порахувати від 10 до 20 у прямому порядку.
• Порахувати від 20 до 10 у зворотному порядку.
• Яке число наступне для числа 12, 16?
• Яке число є попереднім для числа 17, 14?
• Назвіть «сусідів» числа 15, 18.
• Яке число більше 17 на 1?
• Яке число менше 11 на 1?
• Як утворити 16 із числа 14?
• Яке число більше: 14 чи 18?
• Перший доданок 10, другий доданок — 9. Назвіть суму.
• Зменшуване 18, від’ємник — 8. Назвіть різницю цих чисел.
• Назвіть число, в якому 1 десяток і 3 одиниці.
• Миколі 4 роки. Таня старша від нього на 1 рік. Скільки років Тетянці?
II. Закріплення матеріалу
1. Розв’язання прикладів
— Ми підготувались до польотів і тепер рушаймо вперед. У космосі всі планети рухаються по своїх орбітах навколо одного великого космічного тіла. Відгадайте, що є центром системи планет. Розв’яжіть приклади та розшифруйте слово. Відповіді розставте від меншого числа до більшого.
20      11      19       16        14
Е   С    Ц    Н    О
11     14      16     19     20     СОНЦЕ
16 + 3 + 1      10 – 6 + 10       10 + 8 – 2       14 – 2 – 1         12 + 4 + 3
2. Самостійна робота. Складання й розв’язання прикладів
— Перша планета, що зустрілась на нашому шляху,— Цифрова планета. Вона надсилає нам сигнал SOS. На неї напали космічні пірати. Вони забрали малюків у їхніх мам і тат. Давайте спробуємо повернути дітей батькам.
Завдання: із чисел скласти приклад і поєднати його з відповіддю.
3. Фізкультхвилинка
4. Розв’язання задач
— Тепер ми долітаємо до планети, на якій живуть чоловічки, які весь час запитують: «Скільки?», «Чому?», «На скільки?». Ці чоловічки пропонують нам розв’язати задачі.
Задача 1
Песик Дружок був у космосі 9 днів, а песик Трезор — 7 днів. На скільки днів більше був у космосі Дружок, ніж Трезор?
Задача 2
Мишко нарахував 19 зірок, а Миколка — на 4 зірки менше. Скільки зірок нарахував Миколка?
5. Завдання на розвиток уваги
— Перед нами яскрава зірка. Якого вона кольору? Відгадайте. Ви повинні подивитись на картку із зірками декілька секунд, потім я міняю картку, а ви назвете, яка зірка з’явилась.
6. Креслення відрізків
— Тепер ми повертаємось додому. До нашої планети — 11 умовних сантиметрів. Накресліть відрізок цієї довжини. Долетить тільки той учень, хто правильно накреслить відрізок.
III. Підсумки уроку



презентація до уроку 101 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар