Урок
97
Тема. Вправи
на засвоєння назв чисел при відніманні.
Порівняння виразів. Задачі на різницеве порівняння чисел
Мета: закріплювати знання назв чисел при відніманні;
продовжити роботу над формуванням в учнів вміння порівнювати числа й числові
вирази, розв’язувати задачі на різницеве порівняння чисел; вдосконалювати
навички усної лічби; розвивати увагу, логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, геометричні фігури, таблиці
з умовами задач, картки цифр, картки для самостійної роботи.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Мовчанка»
2. Математичний
диктант
•
Знайти суму чисел 5 і 3;
•
знайти різницю чисел 8 і 2, 10 і 7;
•
доданок 5, другий доданок 10, знайти суму;
•
на скільки 8 більше 1?
•
записати наступне число для числа 15;
•
записати попереднє число для числа 12;
•
записати «сусідів» числа 19;
•
записати число, що на 1 більше 17.
3. Гра
«Розпізнай, де чий листочок»
—
Звірята лісової школи розв’язували приклади. Дмухнув вітерець, і приклади, що
були записані на листочках, розлетілись. Допоможіть звірятам зібрати свої
приклади.
4. Фізкультхвилинка
II. Закріплення матеріалу, вивченого раніше
1. Складання
прикладів за малюнками. Повторення назв чисел при додаванні та відніманні
2. Самостійна
робота за підручником (С. 95, № 2)
3. Фізкультхвилинка
4. Робота
над задачами
1)
У Марини було 5 ляльок і 2 коники. На скільки більше у Маринки було ляльок, ніж
коників?
2)
Задача № 3.
5. Порівняння
виразів (№ 5)
6. Задача
з логічним навантаженням
В сім’ї 4 дітей: сестер
стільки ж, скільки братів. Скільки в сім’ї сестер?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар