Урок
70
Тема. Складання
таблиць додавання й віднімання числа 7.
Задачі на
знаходження суми й остачі
Ціль: формувати знання таблиці додавання й
віднімання числа 7; поглибити
знання й уміння учнів розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; удосконалювати
обчислювальні навички.
Обладнання: таблиці з умовами задачі, предметні малюнки
для лічби, таблиці «Додавання й віднімання числа 7».
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення
вивченого
Усна лічба
Вибрати
звірят з відповідями, що дорівнюють 6. Назвати їх.
9
– 6 8 – 4 5
+ 2 10 – 4 7
– 1 4 + 2
2. Робота
за картками (самостійно)
6
– 4
7
– 3
1
+ 6
7
– 6
3
+ 6
4
+ 6
2
+ 6
6
– 6
10
– 6
9
– 6
8
– 6
6
– 0
3. Фізкультхвилинка
4. Розв’язання
текстових задач на слух
(Учитель
читає умови задач, а учні обирають схему запису умови задачі, розв’язують її —
записують приклад.)
•
До годівниці прилетіло 7 синичок і 2 горобці. Скільки всього пташок прилетіло до годівниці?
•
Петрусь кинув у скарбничку 5 копійок, а потім — ще 4 копійки. Скільки всього грошей у скарбничці
в Петруся?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання
опорної таблиці додавання й віднімання числа 7
2. Читання
таблиці (С. 68, № 1)
3. Фізкультхвилинка
III. Закріплення матеріалу
1. Розв’язання
прикладів (С. 68, № 2, 3)
Робота
за малюнками.
—
Хто який костюм вибрав? (№ 3)
2. Розв’язання
задачі (№ 4)
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар