пʼятниця, 11 січня 2013 р.

Урок 70 Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачі


Урок 70
Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачі
Ціль:  формувати знання таблиці додавання й віднімання числа 7; поглибити знання й уміння учнів розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; удосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання:  таблиці з умовами задачі, предметні малюнки для лічби, таблиці «Додавання й віднімання числа 7».
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення вивченого
Усна лічба
Вибрати звірят з відповідями, що дорівнюють 6. Назвати їх.
9 – 6      8 – 4      5 + 2      10 – 4      7 – 1       4 + 2
2. Робота за картками (самостійно)
6 – 4
7 – 3
1 + 6
7 – 6
3 + 6
4 + 6
2 + 6
6 – 6
10 – 6
9 – 6
8 – 6
6 – 0
3. Фізкультхвилинка
4. Розв’язання текстових задач на слух
(Учитель читає умови задач, а учні обирають схему запису умови задачі, розв’язують її — записують приклад.)
• До годівниці прилетіло 7 синичок і 2 горобці. Скільки всього пташок прилетіло до годівниці?
• Петрусь кинув у скарбничку 5 копійок, а потім — ще 4 копійки. Скільки всього грошей у скарбничці в Петруся?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання опорної таблиці додавання й віднімання числа 7
2. Читання таблиці (С. 68, № 1)
3. Фізкультхвилинка
III. Закріплення матеріалу
1. Розв’язання прикладів (С. 68, № 2, 3)
Робота за малюнками.
— Хто який костюм вибрав? (№ 3)
2. Розв’язання задачі (№ 4)
IV. Підсумки уроку



презентація до уроку 70 by

Немає коментарів:

Дописати коментар