Урок
91
Тема. Письмова
нумерація чисел 11–20.
Записування чисел під диктовку. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць та
на знаходження суми
Мета: продовжити роботу над формуванням навичок
усної лічби в межах 11–20; учити писати числа під диктовку, складати й
розв’язувати задачі з монетами, за малюнками, самостійно ставлячи до задач
питання; розвивати
логічне мислення, увагу, спостережливість.
Обладнання: предметні малюнки, картки із цифрами,
прикладами, виразами.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Розставити
картки із числами у порядку зростання.
18
15 12
10 19
20 11
17 13
16 14
2. Усна
лічба
Гра «Завантаж машини»
З’єднати
стрілками приклади на кубиках з машинами.
—
Чи залишився зайвий приклад? (9 + 1)Чому ви його не поклали на жодну машину? На скільки більше 10,
ніж 9? Як називається число 9 по відношенню
до 10? Як називається число 9 відносно 8?
3. Фронтальне
опитування
—
Порахуйте від 5 до 15.
—
Назвіть сусідів числа 16, 14, 19.
—
Назвіть число, що передує числу 15.
—
Назвіть число на 1 більше, ніж число 13, 17.
—
Назвіть число на 1 менше, ніж 19, 17, 13.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Порівняти
числа (С. 91, № 5).
2. Порівняти
вирази.
7 + 3 9
9
– 3 7
5
+ 5 10
9
– 4 6
9
– 3 5
6
+ 4 10
3. Записати
числа, які читає вчитель.
Вісімнадцять, десять, вісім, тринадцять, одинадцять,
шістнадцять,двадцять.
4. Робота
з таблицею
На
дошці — табличка. Під диктовку вчителя діти записують числа, які складаються з десятків та
одиниць, у відповідних стовпчиках.
12,
15, 17, 19, 20, 10.
5. Фізкультхвилинка
6. Складання,
запис і розв’язання прикладів за малюнком (№ 4)
7. Робота
за підручником. Розв’язання задачі
8. Вправа
на розвиток уваги
За
командою вчителя діти закреслюють букву З, працюють протягом 1 хвилини.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар