Урок
103
Тема. Додавання
чисел частинами.
Задачі на знаходження невідомого доданка. Розпізнавання многокутників
Мета: формувати в учнів вміння додавати число
частинами; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати вміння визначати
задану геометричну фігуру; вчити розв’язувати задачі на знаходження невідомого
доданка; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, картки з геометричними
фігурами, таблиці-схеми задач.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Математичний
диктант
•
Записати числа: 10, 7, 0, 12, 19, 9, 17. Підкресліть двоцифрові числа.
•
Записати «сусідів» числа 17.
•
Записати числа, менші від числа 15, але більші за 10.
•
З пари чисел запишіть найбільше число: 12 і 2, 15 і 5.
Відповіді: 10,
7, 0, 12, 19, 9, 17, 16, 18, 14, 13, 12, 11, 12, 15.
2. Робота
за картками
Гра «Шифрувальник»
За
кодом розшифрувати слова.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Додавання
числа частинами
1)
Повторення складу чисел: розкласти числа на два доданки.
3
= 1
+ 3 5 = 4 + 1 9
= 7 + 2
2)
Доповнити кожне число до 10: 6, 8, 9.
3)
За малюнком пояснити, як складали предмети.
2. Робота
за підручником (С. 101, № 4)
3. Фізкультхвилинка
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Визначення
маси фруктів за малюнками (№ 5, 6)
2. Розв’язання
задачі за малюнком
3. Розв’язання
текстової задачі
Біля
курки — 3 курчат, а ще декілька сховалися під її крилами. Скільки курчат
сховалось під крилами курки, якщо всього в курки 9 курчат?
4. Робота
за картками. Розпізнавання геометричних фігур
—
Як називається фігура, в якій сховалось число, що складається з 1 десятка і 4 одиниць?
—
Назвати фігуру, в якій сховалось число, що менше 11 на 1.
—
Показати фігуру, в якій є число, на 10 більше 3.
—
Вказати фігуру, в якій сховались «сусіди» числа 16.
ІV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар