Маленька праця краща за велике безділля
Тема. Ю. Ярмиш
«Паличка-рятівниця».
Мета.
Вдосконалювати навички швидкого, виразного читання. Розвивати вміння визначати
дійових осіб твору.
Хід уроку
І. Організація
класу до уроку.
ІІ. Вправи на
вдосконалення читацьких навичок. Робота з папкою для швидкочитання.
ІІІ. Повідомлення
теми і мети уроку.
Вправа «Мікрофон».
– В які ігри ви
любите гратися?
ІV. Вивчення нового
матеріалу.
1. Робота над
заголовком твору Юрія Ярмиша «Паличка-рятівниця».
2. Словникова
робота.
Робота з пошуковою
таблицею.
№ з/п
1 вражений прибрати
помешканні
2 ваза не кривдив
кришталева
3 викрутився
допомагати замітку
4 пробурмотів
покажеш табель
1 звелів паличка
рятівниця
2 ледар Микола
бажання
3 малесенький
дідусь недовірливо
4 зачарований
пробачення
халепа
1 найсправедливіший
шаровари боронив
2 найхоробріший
борода запопадливий
3 червонозоряний
кривдитимуть
ковпак
4 головний
споважнів охоронець Спробуйте передбачити, про кого і що розкаже автор в
оповіданні.
3. Первинне
ознайомлення з твором.
Читання твору
комбінованим способом.
(вчитель – учень).
Фізкультхвилинка.
4. Напівголосне читання
учнями.
– Який інший
заголовок ви би дали цьому тексту?
5. Аналіз змісту
прочитаного.
Робота з пошуковою
таблицею.
– Хто найбільше
складе пар слів, які зустрічаються в тексті?
– Яким був Миколка
на початку казки?
– Про що він мріяв?
– Знайдіть опис
дідуся.
6. Поділ тексту на
частини.
Робота парами. Гра
«Я – тобі, ти – мені».
(Читання і поділ на
частини)
7. Визначення
головної думки.
V. Підсумок уроку.
Домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар