неділя, 20 січня 2013 р.

Золоті зернята усної народної мудрості


Золоті зернята усної народної мудрості

Мета. Збагатити знання дітей про різні жанри усної народної творчості, розвивати образність і точність мислення; виховувати в дітей повагу та любов до усної народної творчості.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Пропоную вам зіграти у гру «Що? Де? Коли?».
Проти «розумників – знавців нашого класу грають учні Лісової школи. Від них завдання.
ІІІ. Фізкультхвилинка.
ІV. Робота з добіркою прислів’їв та приказок.
Завдання 1. Що ми називаємо прислів’ями та приказками?
Завдання 2. Поясніть зміст прислів’їв. Наука для людини,як сонце для життя.
Завдання 3. Гра «Хто правильно скінчить прислів’я» (запис у зошиті).
Книга вчить, як на світі …
Наука в ліс не веде, а з лісу…
Завдання 4. Склади і запиши прислів’я
(запис у зошиті).
Не хвали сам себе, більше роби
Менше обіцяй – нехай тебе інші похвалять.
V. Подорож до Країни загадок.
Завдання 1. Що люди називають загадкою?
Завдання 2.
Що у світі най…, най…, най…,
миліше швидше багатше
(сон) (думка) (земля)
VІ. Скоро мовлю скоромовку.
Летів горобець, сів на хлівець,
А як вийшов стрілець, то утік горобець.
VІІ. Народна скарбничка.
Завдання 1.
 Запам’ятайте, порівнювати можна лише подібні між собою предмети.
Стоїть у дворі дівонька,як над ставом калинонька.
Завдання 2. Розплутай повір’я.
Хитрий як ведмідь
Неповороткий як лис

Немає коментарів:

Дописати коментар