Урок
87
Тема. Числа
11–20.
Складання й розв’язування задач на знаходження суми й остачі. Побудова
відрізків заданої довжини
Мета: продовжити формувати знання учнів про місце
числа в ряді чисел, знання десяткового складу чисел; учити читати й записувати
числа 11–20; розвивати вміння розв’язувати задачі вивченого типу;
удосконалювати навички усної лічби.
Обладнання: предметні малюнки, набори чисел і
геометричного матеріалу.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення
вивченого.
1. Усна
лічба
•
Порахувати від 10 до 20.
•
Порахувати від 20 до 11.
•
Підкреслити числа, які більше 9.
16,
7, 10, 4, 3, 18, 20, 8, 11, 1.
2. Усна
лічба «Ланцюжок»
10 – 2 + 10 +1 + 1 – 0
– 20 + 6 = 6
18
– 10 + 2 + 7 – 1 – 1 – 10 + 5 = 10
3. Порівняння
чисел
Учитель
показує картку із двома числами, а діти показують знак: «більше», «менше»,
«дорівнює».
12 15
7 3
10 11
3 3
17 16
20 19
15 10
15 5
4. Назвати
«сусідів» чисел
Учитель
показує картку із числом, діти показують дві картки з числами-«сусідами».
15,
17, 11, 10, 18, 19.
5. Кругові
приклади (С. 85, № 3)
II. Вивчення нового матеріалу
1. Десятковий
склад чисел (повторення)
У
дітей — набори: пучок з 10 паличок і палички.
Завдання: скласти
задане число за допомогою пучків і паличок, записати склад числа на дошці й у
зошитах.
Учитель
читає числа: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.
2. Робота
з підручником (С. 85, № 4)
—
Як додавали й віднімали число 4 частинами?
3. Фізкультхвилинка
4.
Робота
над задачами
1)
Катерина — 6 квіточок.
Світлана
— 4 квіточки
?
2)
Задача № 5.
5. Самостійна
робота з подальшою перевіркою
Накреслити
відрізок 10 см, потім — відрізок на 3 см довший.
6. Задача
з логічним навантаженням
—
Юрко, скільки риб ти упіймав?
—
Якщо упіймаю хоч одну й ще чотири, то буде п’ять. Скільки рибок уже є в Юрка?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар