Урок 66
Тема.
Розв’язання задач. Задача, яка містить поняття стільки
ж. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Побудова відрізка,
коротшого (довшого) від даного
Мета:
ознайомити учнів із задачами на різницеве
порівняння чисел; на основі порівняння двох сукупностей предметів формувати
свідоме розуміння необхідності вибору для розв’язання задач дії віднімання
меншого від більшого числа; удосконалювати навички усної лічби.
Обладнання:
предметні малюнки, таблиці з умовами задач,
таблиці для усної лічби.
Хід
уроку
I.
Актуалізація знань учнів
1.
Усна
лічба
Гра
«Поштарик»
Завдання:
рознести
приклади-листи по поштових скриньках.
10
– 6
6
– 2
7
– 2
5
– 4
8
– 4
8
– 5
9
– 6
9
– 4
10
– 5
1
+ 3
1
+ 4
5
– 2
4
3 5
2.
Усне
опитування
•
Збільшити на 2 числа 2, 4, 5, 6, 8.
•
зменшити на 4 числа 7, 5, 9, 4, 10.
3.
Розв’язання
прикладів (колективно)
9
– 6 + 4
7
– 6 + 2
9
– 5 + 6
8
– 6 + 5
7
– 5 + 6
7
– 6 + 5
4.
Самостійна
робота з підручником
Розв’язання
прикладів № 4.
II.
Вивчення нового матеріалу
1.
Аналіз
задачі на різницеве порівняння чисел
Іван
побудував 7 будиночків з конструктора, а Микола побудував 5 таких будиночків.
На скільки будиночків більше побудував Іван, ніж Микола?
—
Прочитайте умову задачі.
—
Прочитайте питання.
—
Що відомо в задачі про Івана?
—
Що відомо про Миколу?
—
Про що запитується в задачі?
—
Покладіть на парту стільки кружечків, скільки будинків в Івана. Скільки ви
поклали?
—
Тепер під ними покладіть стільки кружечків, скільки будинків побудував Микола.
Скільки ви поклали?
—
В якому ряду кружечків більше? В якому менше? На скільки кружечків у верхньому
ряду більше, ніж у нижньому?
—
На скільки кружечків менше у нижньому ряду, ніж у верхньому?
—
Якою дією слід розв’язувати задачу? Складіть приклад.
—
Дайте відповідь на питання задачі.
2.
Колективне
розв’язування задачі № 3 (С. 61)
3.
Фізкультхвилинка
(за вибором учителя)
4.
Креслення
відрізків (№ 5)
5.
Квадрат
із секретом
—
Цей квадрат із секретом. Розв’яжіть приклади в рядках (зліва направо).
Розв’яжіть
приклади в стовпчиках (зверху вниз).
—
Розв’яжіть приклади в нижньому рядку. Що ви помітили? (Відповіді утворених
прикладів збіглися. Це число 8.)
III.
Підсумки уроку.
молодець
ВідповістиВидалитидякую
ВідповістиВидалити