пʼятниця, 11 січня 2013 р.

Урок 74 Тема. Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел


Урок 74
Тема. Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел
Мета:  познайомити дітей з одиницею ємкості — літром, показати на практиці використання літра; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання:  лічильний матеріал, банки різної ємкості, посуд з водою.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба за картками. Розв’язання прикладів
8 – 6       2 + 7     9 – 6      10 – 5      4 + 6     10 – 9     3 + 7      4 + 2        8 – 7
2. Заповнення таблиці
Доданок 3 6 8 6 2 1 9 2 0
Доданок 5 4 2 1 7 8 0 7 9
Сума
II. Вивчення нового матеріалу
1. Ознайомлення з літром
Перед дітьми — дві ємкості однакової місткості, але різної форми.
— В якому посуді води більше?
— Як можна довести, що більше?
— Для того, щоб сказати точно, де води більше або менше, треба воду виміряти в обох посудинах. Для цього існує еталон — приклад одної одиниці вимірювання рідини — літр. За допомогою такої мірки вимірюють кількість рідини у різних посудинах. Цією міркою користуються всі. Записується вона так: 1 л. 1 літр води може бути налитий і в пакет, і в кухоль, і в банку. Але кількість води — 1 л — всюди однакова. Давайте перевіримо моє твердження.
(Учитель з банки 1 л переливає воду в пакет, потім — в кухоль. Діти бачать, що всюди води однаково.)
2. Практична робота
На столі — різні ємкості. Вчитель разом з дітьми вимірює кількість води в цих ємкостях, записує на дошці результати.
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота з підручником (С. 72)
1) Скільки літрів води в лійці? А у відрі? Як дізнатись, скільки води всього у відрі та в лійці? Складіть приклад. (Запис у зошитах.)
2) Скільки літрів води в мисці? А у відрі? Яке питання стоїть у задачі? Прочитайте його. Як дізнатись, на скільки одне число більше або менше другого? Складіть приклад-розв’язання цієї задачі. (Запис у зошитах.)
3) Аналіз і розв’язання задачі № 4.
2. Фізкультхвилинка
3. Робота з магічними фігурами (№ 3)
IV. Підсумки уроку



презентація до уроку 74 by

Немає коментарів:

Дописати коментар