Урок
83
Тема. Утворення
і назви чисел другого десятка.
Задачі на збільшення (зменшення)
числа на кілька одиниць
Мета: на основі дій з пучками-десятками й окремими
предметами вчити
дітей утворювати числа другого десятка і читати їх, виділяти в них десятки й одиниці; закріплювати
раніше вивчений матеріал шляхом розв’язання
прикладів і задач; розвивати критичне мислення, вдосконалювати обчислювальні
навички.
Обладнання: предметні малюнки до теми, смужки з
геометричними фігурами
для складання двоцифрових чисел.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Фронтальна
робота
•
Назвати сусідів числа 7, 9, 13, 10.
•
Назвати попереднє число до числа 4, 7, 12, 18.
•
Назвати наступне число до числа 2, 5, 8, 14, 18.
•
Знайти суму двох чисел 3 і 7, 4 і 6, 1 і 5, 10 і 6, 10 і 2.
2. Кругові
приклади
10
– 3 9 – 6 7
+ 2 8 – 4 4
+ 6 3 + 5
3. Робота
за малюнком
Хто
підняв найбільшу вагу?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Робота
з демонстраційним матеріалом
—
Викладіть 8 паличок, додайте 1. Скільки вийшло? Яке число 9 відносно числа 8?
Як одержати число 11? Скільки одиниць у числі 12? Скільки десятків? Порахуйте
від 11 до 19.
2. Робота
з підручником (С. 82, № 1)
Складання
й читання чисел 11–19.
3. Практична
робота
Обвести
в зошиті клітинки, як є на малюнку (№ 2). Порахувати клітинки в кожній парі
смужок й порівняти отримані числа (поставити знаки).
4. Фізкультхвилинка
5. Розв’язання
прикладів
Яке
число сховалось?
+ 2 = 6
+ 4 = 9
5
+ =
7
6
+ =
10
+ 5 = 6
7
+ =
9
6. Робота
над задачами (№ 4, 5)
7. Розвиток
графічних навичок
Накреслити
відрізок 10 см, другий — на 3 см коротший.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар