вівторок, 8 січня 2013 р.

Природа просить порятунку


Природа просить порятунку

Тема. Охорона природи України.
Мета. Розширити знання дітей про необхідність збереження і охорони природного середовища. Виховувати бережне ставлення до природи.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
ІІ. Підсумок фенологічних спостережень.
За живою природою. За неживою природою Народні прикмети, прислів’я і приказки.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
IV. Повідомлення теми та мети уроку.
Прослуховування пісні «Природа просить порятунку», слова О. Іванової, музика М. Ведмедері.
V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.
«Природа – наш дім, а ми – господарі в нім». Людина тісно пов’язана з навколишнім середовищем. Небезпечне втручання людини в природу різко посилилося.
2. Виступ груп та створення схеми причин загибелі природи. Давайте спробуємо виділити основні причини загибелі природи.
1 група. Знищення тварин.
2 група. Вирубування лісів.
3 група. Побутове сміття.
4 група. Відходи виробництва.
5 група. Хімічні речовини.
6 група. Екологічні катастрофи.
На основі виступів груп створюється схема причин загибелі природи.
3. Екологічна гра «Відходи». Ситуативне моделювання З’ясувати, які позитивні й негативні наслідки має використання одно- і багаторазових речей для природи і людини, обговорюємо проблему сміттєзвалищ, способів повторного використання речей.
4. «Коло ідей» та створення «Дерева рішень». Учням пропонується запропонувати свої ідеї щодо розв’язання екологічних проблем України та створити «Дерево рішень».
5. Розповідь вчителя.
Для вирішення екологічних проблем ви пропонували створювати заповідники, заказники, парки. Що це таке і чим вони відрізняються?
(Розповідь супроводжується показом заказників, парків, заповідників, про які йде мова).
VI. Узагальнення та систематизація знань.
1. Робота з підручником.
2. Робота в зошитах (заповнюємо таблицю).
VІІ. Підсумок уроку.
Групова робота.
Кожна група отримує деформовані речення.
• Любий шануй Землю, яка благословляє життя й управляє ним.
• Вважай кожний твій день на Землі священним і святкуй зміну пір року.
• Не вважай себе вищим за інші живі істоти й не поводься так, щоб вони зникли.
Учень.
Наш дивний світ такий, як казка.
Он в небі хмаронька пливе…
Тож бережи його, будь ласка,
Все в ньому гарне і живе.

Немає коментарів:

Дописати коментар