Урок
88
Тема. Позначення
чисел другого десятка цифрами.
Вимірювання довжини
відрізків. Задачі на знаходження суми та на збільшення числа на кілька одиниць
Мета: формувати вміння позначати числа другого
десятка цифрами; продовжувати
вправляння учнів у розв’язанні задач на знаходження суми та збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць; розвивати мислення учнів; удосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: предметні малюнки, картки цифр 11–20.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Збери яблука»
На
дошці намальоване дерево — яблуня. На дереві — яблука, на яких написані приклади. Біля дерева —
кошик. Учитель пропонує дітям зібрати врожай фруктів. Потрібно зняти силует
яблука, розв’язати приклад і
покласти яблуко в кошик.
9
– 2
10
– 6
9
+ 0
3
+ 3
5
+ 5
7
+ 3
6
+ 4
4
– 1
13
– 3
14
– 10
9
– 8
4
– 0
1
+ 1
11
– 10
11 – 1
10
+ 1
8
– 3
2. Показати
й записати числа під диктовку вчителя: 1 десяток і 4 одиниці, десяток і 8 одиниць, 5 одиниць і 1 десяток, 1
десяток і 9 одиниць.
3. Збільшити
на одиницю й записати число: 14, 12, 11, 10, 8, 16, 18.
4. Скласти
приклади за зразком (№ 4, С. 85).
5. Фізкультхвилинка
II. Закріплення вивченого
1. Вставити
число за розрядами в таблицю: 15, 17, 19, 10, 20.
Десятки Одиниці
2. Розв’язання
задач за малюнком
3. Самостійна
робота (за варіантами)
І варіант
10 – 4 – 4
8
– 1 – 1
9
– 8 – 1
10
+ 2
ІІ варіант
6 – 5 – 1
4
+ 1 + 2
6
+ 3 + 1
10
+ 7
4. Розв’язання
задачі за підручником (№ 6, С. 86)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар